skip to Main Content

oglašavanje na internetu

AdWords oglašavanje

AdWords je Google-ov alat za oglašavanje na internetu. Izrađeni oglasi prikazuju se na Google tražilici za odabrane ključne riječi i na web stranicama koje prikazuju Google oglase, a plaćaju se po kliku na oglas.

Ključne riječi

Za uspješnu kampanju potrebno je odabrati prave ključne riječi te osmisliti naslov i opis koji će se prikazivati u oglasu. Uglavnom se odabiru popularne ključne riječi koje imaju veze sa sadržajem na web stranici.

Banneri

Banneri se postavljaju na popularne web stranice koje imaju veze sa sadržajem vaše web stranice. To može biti slika ili animacija s linkom na vašu web stranicu. Banneri se izrađuju u različitim dimenzijama.

POPULARNE DRUŠTVENE MREŽE

Facebook oglašavanje

Facebook ima više od milijardu aktivnih korisnika što ga čini savršenom platformom za oglašavanje. Oglasi se plaćaju po kliku ili po tisuću prikaza. Najčešće se odabire plaćanje po kliku, ali ponekad bolje rezultate daje kampanja u kojoj je odabrano plaćanje po tisuću prikaza.

VIZUALNI OGLASI

Instagram oglašavanje

Instagram je sve popularnija društvena mreža za dijeljenje slika. Za cilj možete odabrati klik na stranicu, instalaciju aplikacije ili prikaz videa. Treba imati na umu da je Instagram društvena mreža za dijeljenje slika te je, stoga, vrlo bitno da oglas vizualno jako dobro izgleda.

TEKSTUALNI OGLASI

Twitter oglašavanje

Twitter je popularna društvena mreža koja također ima mogućnost oglašavanja. Oglasi se plaćaju po broju klikova, broju prikaza ili broju sljedbenika. Potrebno je dobro osmisliti tekst oglasa koji ne može biti veći od 140 znakova.

Pretvorite posjetitelje u stalne korisnike.

Oglašavanjem i SEO optimizacijom dovest ćete posjetitelje na svoju web stranicu, ali kako bi oni postali stalni korisnici potrebno je više od samog oglašavanja. Tu je vrlo važna aktivnost na društvenim mrežama i newsletter kampanje.

Facebook stranica

Na Facebooku možete imati svoju stranicu. Pomoću nje objavljujete i dijelite informacije i novosti o vašim proizvodima/uslugama i o samom poslovanju te tako prikupljate fanove (potencijalne korisnike).

Fanovi na Facebooku

Fanovima se objave prikazuju na naslovnici i oni ih mogu dijeliti s prijateljima. Svaka podijeljena objava može Vam donijeti novog potencijalnog kupca ili korisnika.

Ostale društvene mreže

Profil možete otvoriti i na Twitteru, Instagramu, Pinterestu te na ostalim društvenim mrežama. Važno je da ste aktivni kako bi skupili čim više korisnika.

Pretplata na newsletter

Za oglašavanje na internetu vrlo je važno da na web stranici imate mogućnost pretplate na newsletter. Tako možete korisnike informirati o novim proizvodima, uslugama, popustima…

Newsletter kampanja

Postavite ispravno svoju kampanju. Budite kreativni. Newsletter možete slati više puta mjesečno. Ne šaljite prečesto, na taj način odbijate kupce.

Ostvarite prodaju

Obavijestite kupce o sniženjima. Time ih potičete da kupe proizvod koji možda i nisu planirali kupiti. Kupac dobiva proizvod po nižoj cijeni, a vi ostvarujete prodaju.

Back To Top