skip to Main Content

Izrada vizualnog identiteta

Vizualni identitet je ono što čini tvrtku prepoznatljivom na tržištu.

Izrada vizualnog identiteta

Što je vizualni identitet

Svedemo li hrpu stručnih definicija u kratak opis razumljiv običnim smrtnicima, VIZUALNI IDENTITET je skup određenih simbola neke tvrtke: logotipa, znaka, slogana, komunikacijskih materijala (memorandum, posjetnica, kuverta…), grafičkih marketinških aplikacija (letak, katalog, brošura…) i svih ostalih vizualnih elemenata koji predstavljaju tvrtku i čine je prepoznatljivom na tržištu.

Svrha vizualnog identiteta

Velik broj tvrtki zbog uštede obično ne ulaže dovoljno sredstava u ovaj segment. Greška, jer ozbiljna tvrtka ne gradi image isključivo na svojim proizvodima ili uslugama. Svrha vizualnog identiteta je samo jedna – UGLED. Percepcija tvrtke odvija se upravo kroz elemente koji je predstavljaju: web stranica, posjetnica ili letak. Prvi dojam je najvažniji – nije samo isprana fraza nego sirova činjenica.

Utjecaj na klijente

Dizajn logotipa, odabir fonta, boja i ostalih simbola ključan su element u dojmu koji će neka tvrtka ostaviti na potencijalnog kupca ili partnera. O vašem vizualnom identitetu uvelike ovisi hoćete li biti prepoznati kao ozbiljna, dosljedna i vjerodostojna tvrtka. Izrada web stranice za tvrtku radi se prema vizualnom identitetu tvrtke i samim tim ona ulijeva sigurnost stalnim klijentima tvrtke.

LOGOTIP I ZNAK

Dizajn logotipa i znaka

Logotip i znak su ključni elementi izrade vizualnog identiteta. Prvi su kontakt potencijalnog kupca ili partnera s Vašom tvrtkom, stoga je vrlo važno da njihov dizajn ostavlja snažan prvi dojam.

SLOGAN

Osmišljavanje slogana

Slogan je moto ili fraza koja se koristi za promocije tvrtke ili proizvoda. Slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv. Odličan primjer je Nikonov slogan: “At the heart of the image”.

POSJETNICA, LETAK, BROŠURA…

Ostali vizualni materijali

Dizajn posjetnice, letka, brošure, kataloga, ambalaže i ostalih vizualnih materijala treba se oslanjati na boje i nijanse logotipa te na tipografiju i ostale elemente definirane u knjizi standarda.

Zašto ga trebaju raditi profesionalci?

Dizajneri-amateri najčešće koriste gotova rješenja sa interneta, što znači da ste u opasnosti da Vaša tvrtka ima identičan logotip kao lokalna trgovina iz susjednog kvarta. Ako i naprave nešto originalno, obično nemaju znanja o tome kako definirati knjigu standarda i prilagoditi elemente vizualnog identiteta različitim načinima primjene.

Profesionalac s iskustvom, osim što ima znanje i sav potreban grafički software, svjestan je da će logotip koji dizajnira biti vizualni potpis klijentovog poslovanja, proizvoda ili usluge. Mora ostaviti jedinstven i prepoznatljiv dojam, ne samo kako bi se razlikovao od konkurencije, nego i zato da bi postao (i ostao) zapamćen.

Osnovna pravila
vizualnog identiteta

Jednostavnost, minimalizam i čiste linije temelj su naše dizajnerske filozofije. Svaka tvrtka ima svoju osobnost, a mi je modeliramo u rješenje koje se ističe od konkurencije.

Elementi osnovne
knjige standarda

Logotip i način njegove primjene. Odabir tipografije (fonta). Odabir korporativnih boja. Dizajn posjetnice, memoranduma i kuverte.

Imamo više od
20 godina iskustva

Planiramo i dizajniramo sve vizualne elemente za Vašu tvrtku, prema idejama naših iskusnih dizajnera ili Vašim smjernicama.

Back To Top