Izrada vizualnog identiteta
Vizualni identitet je ono što čini tvrtku prepoznatljivom na tržištu.
LOGOTIP I ZNAK
Dizajn logotipa i znaka
Logotip i znak su ključni elementi izrade vizualnog identiteta. Prvi su kontakt potencijalnog kupca ili partnera s Vašom tvrtkom, stoga je vrlo važno da njihov dizajn ostavlja snažan prvi dojam.
SLOGAN
Osmišljavanje slogana
Slogan je moto ili fraza koja se koristi za promocije tvrtke ili proizvoda. Slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv. Odličan primjer je Nikonov slogan: “At the heart of the image”.
POSJETNICA, LETAK, BROŠURA…
Ostali vizualni materijali
Dizajn posjetnice, letka, brošure, kataloga, ambalaže i ostalih vizualnih materijala treba se oslanjati na boje i nijanse logotipa te na tipografiju i ostale elemente definirane u knjizi standarda.
Zašto ga trebaju raditi profesionalci?
Dizajneri-amateri najčešće koriste gotova rješenja sa interneta, što znači da ste u opasnosti da Vaša tvrtka ima identičan logotip kao lokalna trgovina iz susjednog kvarta. Ako i naprave nešto originalno, obično nemaju znanja o tome kako definirati knjigu standarda i prilagoditi elemente vizualnog identiteta različitim načinima primjene.
Profesionalac s iskustvom, osim što ima znanje i sav potreban grafički software, svjestan je da će logotip koji dizajnira biti vizualni potpis klijentovog poslovanja, proizvoda ili usluge. Mora ostaviti jedinstven i prepoznatljiv dojam, ne samo kako bi se razlikovao od konkurencije, nego i zato da bi postao (i ostao) zapamćen.
Osnovna pravila
vizualnog identiteta
Jednostavnost, minimalizam i čiste linije temelj su naše dizajnerske filozofije. Svaka tvrtka ima svoju osobnost, a mi je modeliramo u rješenje koje se ističe od konkurencije.
Elementi osnovne
knjige standarda
Logotip i način njegove primjene. Odabir tipografije (fonta). Odabir korporativnih boja. Dizajn posjetnice, memoranduma i kuverte.
Imamo više od
20 godina iskustva
Planiramo i dizajniramo sve vizualne elemente za Vašu tvrtku, prema idejama naših iskusnih dizajnera ili Vašim smjernicama.