• PRIJAVA NA NEWSLETTER

Ilustracija za izradu vizualnog identiteta
Istaknite se

Izrada vizualnog identiteta

Vizualni identitet je ono što tvrtku čini prepoznatljivom na tržištu.

Što je vizualni identitet

Svedemo li hrpu stručnih definicija u kratak opis razumljiv običnim smrtnicima, VIZUALNI IDENTITET je skup određenih simbola neke tvrtke: logotipa, znaka, slogana, komunikacijskih materijala (memorandum, posjetnica, kuverta…), grafičkih marketinških aplikacija (letak, katalog, brošura…) i svih ostalih vizualnih elemenata koji predstavljaju tvrtku i čine je prepoznatljivom na tržištu.

Svrha vizualnog identiteta

Velik broj tvrtki zbog uštede obično ne ulaže dovoljno sredstava u ovaj segment. Greška, jer ozbiljna tvrtka ne gradi image isključivo na svojim proizvodima ili uslugama.
Svrha vizualnog identiteta je samo jedna – UGLED. Percepcija tvrtke odvija se upravo kroz elemente koji je predstavljaju: web stranica, posjetnica ili letak. Prvi dojam je najvažniji – nije samo isprana fraza nego sirova činjenica.

Utjecaj na klijente

Dizajn logotipa, odabir fonta, boja i ostalih simbola ključan su element u dojmu koji će neka tvrtka ostaviti na potencijalnog kupca ili partnera.
O vašem vizualnom identitetu uvelike ovisi hoćete li biti prepoznati kao ozbiljna, dosljedna i vjerodostojna tvrtka.

Razne boje za dizajn
Logotip i znak

Dizajn logotipa i znaka

Logotip i znak su vrlo važni elementi vizualnog identiteta koji predstavljaju tvrtku ili proizvod. Zbog toga je vrlo osmisliti dizajn logotipa i znaka kojim će oni najbolje predstavljati tvrtku ili proizvod.

Slogan

Osmišljavanje slogana

Slogan je moto ili fraza koja se koristi za promocije tvrtke ili proizvoda. Slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv. Odličan primjer je Nikonov slogan: “At the heart of the image”.

Posjetnica, letak, brošura...

Ostali vizualni materijali

Dizajn posjetnice, letka, brošure, kataloga i ostalih vizualnih materijala treba se temeljiti na dizajnu logotipa, odnosno sadržavati boje logotipa i držati se svih pravila i standarda.

Narančasta i plava kugla
Vizualni identitet

Zašto ga trebaju raditi profesionalci

Priučeni dizajner će vjerojatno kod izrade logotipa koristiti gotova rješenja sa interneta, što znači da ste u opasnosti da vaša tvrtka ima identičan logotip kao tko zna koliko tvrtki diljem kugle zemaljske. Ako i napravi nešto originalno, nema znanja kako definirati knjigu standarda i prilagoditi elemente vizualnog identiteta različitim načinima primjene (digitalni i tiskani mediji, poslovni pokloni…).
Profesionalac s iskustvom, osim što ima znanja o svim tehnologijama izrade, svjestan je da će logotip koji dizajnira biti vizualni potpis klijentovog poslovanja, proizvoda ili usluge. Mora ostaviti jedinstven i prepoznatljiv dojam, ne samo kako bi se razlikovao od konkurencije nego postao (i ostao) zapamćen.

Osnovna pravila vizualnog identiteta

Jednostavnost i čiste linije,
Vašoj tvrtki daje osobnost,
Ističe se od rješenja konkurenata.

Elementi osnovne knjige standarda

Logotip i način primjene,
Odabir tipografije (font),
Odabir boja,

Obratite nam se s povjerenjem

U konzultacijama s Vama, planiramo i dizajniramo sve vizualne elemente za Vašu tvrtku.