• PRIJAVA NA NEWSLETTER

Ilustracija rezultata internet marketinga
Brzi rezultati

Reklamiranje web stranice

Oglašavajte se putem AdWordsa ili društvenih mreža te privucite korisnike na svoju web stranicu još danas.

AdWords oglašavanje

AdWords je Google-ov alat za oglašavanje. Oglasi se prikazuju na Google tražilici za odabrane ključne riječi i na web stranicama koje prikazuju Google oglase, a plaćaju se po kliku na oglas.

Ključne riječi

Za uspješnu AdWords kampanju potrebno je odabrati prave ključne riječi te dobro osmisliti naslov i opis koji će se prikazivati u oglasu. Uglavnom se odabiru popularne ključne riječi koje imaju veze sa sadržajem na web stranici.

Banneri

Banneri se postavljaju na popularne web stranice koje imaju veze sa sadržajem vaše web stranice. To može biti slika ili animacija s linkom na vašu web stranicu. Veličina bannera može se dogovoriti s upraviteljem web stranice na koju se banner postavlja, a neke osnovne veličine su: 88×31, 120×60, 120×600, 468×60 i 125×125.

Reklamiranje na društvenim mrežama
Popularne društvene mreže

Facebook oglašavanje

Facebook ima više od milijardu aktivnih korisnika što ga čini savršenom platformom za oglašavanje. Oglasi se plaćaju po kliku ili po tisuću prikaza. Najčešće se odabire plaćanje po kliku, ali ponekad bolje rezultate daje kampanja u kojoj je odabrano plaćanje po tisuću prikaza.

Vizualni oglasi

Instagram oglašavanje

Instagram je sve popularnija društvena mreža za dijeljenje slika. Za cilj možete odabrati klik na stranicu, instalaciju aplikacije ili prikaz videa. Treba imati na umu da je Instagram društvena mreža za dijeljenje slika te je, stoga, vrlo bitno da oglas vizualno jako dobro izgleda.

Tekstualni oglasi

Twitter oglašavanje

Twitter je popularna društvena mreža koja također ima mogućnost oglašavanja. Oglasi se plaćaju po broju klikova, broju prikaza ili broju sljedbenika. Potrebno je dobro osmisliti tekst oglasa koji ne može biti veći od 140 znakova.

Narančasta i plava kugla
Zadržite korisnike

Pretvorite posjetitelje u stalne korisnike

Oglašavanjem i SEO optimizacijom dovest ćete posjetitelje na svoju web stranicu, ali kako bi oni postali stalni korisnici potrebno je više od samog oglašavanja. Tu je vrlo važna aktivnost na društvenim mrežama i newsletter kampanje.

Facebook stranica

Na Facebooku možete imati svoju stranicu. Pomoću nje objavljujete i dijelite informacije i novosti o vašim proizvodima/uslugama i o samom poslovanju te tako prikupljate fanove (potencijalne korisnike).

Fanovi na Facebooku

Fanovima se vaše objave prikazuju na naslovnici i oni mogu reagirati na njih, komentirati ih i dijeliti s prijateljima. Njihovi Facebook prijatelji će na svojoj naslovnici vidjeti tu objavu te će, ako su zainteresirani, i sami kliknuti na link, a možda i kupiti vaš proizvod/uslugu.

Ostale društvene mreže

Profil/stranicu možete otvoriti i na Google+, Twitteru, Instagramu, Pinterestu te na ostalim društvenim mrežama. Važno je da ste aktivni na društvenim mrežama kako bi skupili čim više korisnika.

Pretplata na newsletter

Bilo bi dobro da na web stranici pozivate korisnike da se pretplate na newsletter. Tako možete korisnike informirati o novim proizvodima/uslugama, sniženjima i slično.

Newsletter kampanja

Sami odlučujete kada i koliko često će se slati newsletter. To može biti svakodnevno, jednom tjedno, jednom mjesečno ili točno u one dane kad Vi to odredite.

Ostvarite prodaju

Putem newslettera možete informirati korisnike o snjiženjima na pojedine proizvode. Na taj način možete potaknuti korisnike da kupe proizvod koji možda još nisu planirali kupiti, ali će ga uzeti zbog sniženja. To je win-win situacija – korisnik dobiva proizvod po nižoj cijeni, a vi ostvarujete prodaju.