skip to Main Content

6 savjeta za izradu newslettera

newslettera

Newsletter je izvrstan alat za direktnu komunikaciju s vašim korisnicima ili kupcima. No, korisnici su često zatrpani mailovima zbog čega velik broj newslettera završi u smeću bez da su uopće bili otvoreni. Kako se istaknuti među gomilom digitalnih reklama i kako da korisnici zavole vaš newsletter? Donosimo vam 6 savjeta koji sadrže odgovore na ova pitanja.

Najbitniji je naslov

1. Stavite upečatljiv naslov

Naslov je izrazito važan jer o njemu najviše ovisi hoće li korisnik uopće otvoriti neki mail. Odaberite kratak i jasan naslov za svoj newsletter koji će u sebi sadržavati ono najbitnije.

Na primjer, želite li korisnike informirati o popustima istaknite popust odmah u naslovu. U tom slučaju naslov može izgledati ovako: “40% popusta na web shop kupnju!”. Ako je više proizvoda na popustu, u naslovu istaknite najatraktivniji proizvod ili popust. Ako informirate korisnike o izmjenama u poslovanju, istaknite odmah u naslovu o kakvim izmjenama se radi. Na primjer: “Novo radno vrijeme trgovine u Crikvenici”. Izbjegavajte općenite naslove kao npr. “Popusti u svibnju” ili “Izmjene u poslovanju”.

2. Ime pošiljatelja mora biti jasno

Iako je ovo prilično očito, mnogi ne obraćaju pozornost na ime pošiljatelja pa dosta newslettera kao naziv pošiljatelja ima “newsletter”, “noreply”, “info” ili slično. Takvi newsletteri često završe u košu bez da su bili otvoreni.

Za ime pošiljatelja uvijek koristite naziv svog poduzeća, web stranice ili brenda. Bitno je da korisnici odmah znaju od koga im je stigao mail. Na kraju krajeva, oni su se i pretplatili na vaš newsletter te očekuju vaš mail.

Minimalizam je ključ uspjeha

3. Odaberite minimalistički dizajn

Dizajn newslettera jednako je bitan kao i dizajn web stranice. Bitno je da dizajnom ne odvlačite korisnike od sadržaja newslettera.

Odaberite minimalistički dizajn koji će istaknuti sadržaj. Koristite iste boje kao i na web stranici.

4. Istaknite bitan sadržaj odmah na početku

Prosječno vrijeme koje korisnik potroši na čitanje maila je manje od pola minute.

Zbog toga je vrlo bitno odmah na početku newslettera istaknuti bitan sadržaj i zainteresirati korisnika. Također je bitno da je početan sadržaj direktno vezan uz naslov newslettera te da je kratak i jasan. Ako je naslov maila “40% popusta na web shop kupnju!”, newsletter započnite informacijom o sniženju te glavnim karakteristikama proizvoda. U nastavku newslettera navedite ostale popuste držeći se toga da sadržaj bude kratak i jasan.

5. Koristite slike

Kada korisnik otvori mail, prvo će primijetiti slike. U newsletteru koristite slike koje šalju poruku. Na primjer, za popust na TV koristite grafički oblikovanu sliku na kojoj se nalazi slika TV-a, natpis s popustom te natpis s nekoliko glavnih karakteristika proizvoda.

Na taj način u manje od pet sekundi informirate korisnika o najbitnijim karakteristikama proizvoda, izgledu i cijeni. Da biste ovo postigli samo sadržajem, trebalo bi vam nekoliko stotina riječi, a većina korisnika taj sadržaj ne bi ni pročitala.

6. Uključite CTA (poziv na akciju)

Poziv na akciju (CTA) trebao bi se nalaziti u svakom newsletteru. To može biti link na naslovnicu vaše web stranice, link na stranicu određenog proizvoda, link na određeni članak i slično.

Ovisno o veličini i sadržaju newslettera, poziv na akciju stavite na početku newslettera (odmah nakon početnog sadržaja), koristite ga unutar newslettera te na kraju newslettera. Poziv na akciju treba biti istaknut, najbolje u obliku gumba.

Općenito, na kraju svakog newslettera stavite osnovne informacije o vašem poduzeću te link na promjenu korisničkih podataka i odjavu s newslettera.

Back To Top